vrijdag 28 maart 2014

VERGROOT NU JE SOLLICITATIEKANSEN!



IK HEB EEN KADO VOOR JOU!


Dit jaar bereik ik de gedenkwaardige leeftijd van 60 jaar!
Ik moet er zelf wel even aan wennen, maar uiteindelijk is het maar een getal.
Ik ben blij dat ik op deze leeftijd gezond en wel ben.
Daarom geef ik 60 mensen de kans zich aan te melden voor de training "Succesvol solliciteren".
Deze training  wordt gegeven op 1 mei: de dag van de arbeid en duurt een halve dag.
Normaal is de prijs € 85. Nu bied ik deze eenmalig aan voor € 50.
Deze prijs geldt alleen als je je  aanmeldt vóór 5 april.
De volgende onderwerpen komen aan de orde:
  • hoe schrijf ik een goed CV?
  • hoe schrijf ik een goed profiel?
  • hoe krijg ik zicht op mijn talenten?
  • hoe bereid ik me goed voor op mijn sollicitatiegesprek?
Wees er snel bij, want op = op!
Wil je deelnemen? Stuur mij dan een mail: info@bonigcoaching.nl
Vermeld in je onderwerp: sollicitatiekansen.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Naam:
Adres:
Woonplaats:
Postcode:
Geboortedatum:
Emailadres:
Mobiel nummer:
Vast tel.nummer
Motivatie: