zondag 11 november 2012

KEN JE TALENT!

In je werk is het belangrijk dat je inzicht hebt in je talent, zodat je - waar je goed in bent - kunt inzetten in je werk. Hierdoor kun je het werk doen waar je goed in bent en wat je inspireert. Als we ervan uitgaan dat je zelf in eerste instantie verantwoordelijk bent voor je eigen loopbaan, is inzicht in je talent noodzakelijk voor de voorbereiding van je functioneringsgesprekken.

Ook als je de ambitie hebt om ander werk te willen doen, waarin je je talenten optimaal kunt gebruiken, geeft inzicht in je talent richting en focus bij het zoeken naar ander werk. Zo kun je je bovendien goed voorbereiden op sollicitatiegesprekken.

KEN JIJ JE TALENT? DOE DE CHECK!

Lees de vragen hieronder rustig door. Vraag jezelf af of de vraag op jou van toepassing is. Met andere woorden: is de vraag voor jou WAAR of ONWAAR.

1. Ik neem onvoldoende tijd om mijn functioneringsgesprekken goed voor te bereiden.
2. Ik ben wel eens geconfronteerd met een onverwachts functioneringsgesprek.
3. Ik kan geen drie resultaten noemen in mijn werk, waarover ik heel tevreden ben.
4. Ik kan geen ontwikkelpunten van mezelf noemen, ik hoor nooit iets negatiefs.
5. Ik krijg op mijn werk nooit feedback.
6. Ik vraag op mijn werk nooit feedback.
7. Ik heb geen idee hoe collega's op mijn werk over mij denken.
8. Ik word wel regelmatig uitgenodigd voor sollicitatiegesprekken, maar zonder succes.
9. Een eerste contract krijgen lukt wel, maar een verlenging lukt niet.
10. In sollicitatiegesprekken voel ik me overvallen door een vraag als: 'En waarom moeten we jou nemen?'

Zijn er zeker drie vragen, waarop het antwoord WAAR voor jou van toepassing is? Dan wordt het tijd om te werken aan inzicht in je talent. Schrijf je in voor de training: 'Ken je talent'.

De training 'Ken je talent' duurt een dagdeel en kost € 340,= per persoon. Als je samen komt met een tweede persoon dan ontvang je 25% korting op het inschrijfgeld voor de tweede persoon.

Dit kun je doen door een mail te sturen aan: info@bonigcoaching.nl
Bezoek de site www.bonigcoaching.nl voor meer informatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Naam:
Adres:
Woonplaats:
Postcode:
Geboortedatum:
Emailadres:
Mobiel nummer:
Vast tel.nummer
Motivatie: